Παρασκευή 26 Ιουλίου 2013

ΟΙ ΜΕΓΑΛΟΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ, Ο ΣΕΛΛΕΡ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΛΛΗΝΑ

Όπου και αν γυρίσω την σκέψη μου, όπου και αν στρέψω την ψυχή μου… 
Μπροστά μου σε βρίσκω…
Τέχνη λαχταρώ, Ποίηση, Θέατρο, Αρχιτεκτονική…;
Εσύ μπροστά μου …Πρώτος, Πρώτος και αξεπέραστος !
Επιστήμη ζητώ, Μαθηματικά, Φιλοσοφία, Ιατρική…;
Εσύ μπροστά μου … Πρώτος, Πρώτος και αξεπέραστος !
Δημοκρατία, Ισονομία< Ισοπολιτεία ζητώ…;
Εσύ μπροστά μου … Πρώτος , Πρώτος και αξεπέραστος !
Αθλητισμό γυρεύω; Το γιατρικό του κορμιού μου…;
Εσύ μπροστά μου… Πρώτος , Πρώτος και αξεπέραστος !
Καταραμένε Έλληνα… Καταραμένη Γνώση…
Γιατί να καταλάβω πόσο μικρός είμαι; Πόσο ασήμαντος και μηδαμινός ; !
Γιατί δεν μ’ αφήνεις στην ησυχία μου και στην ξεγνοιασιά μου ; !
Καταραμένε Έλληνα… Καταραμένη Γνώση…
Γιατί να αγγίξω ; Γιατί ;  

http://diamantarasel.blogspot.gr/2009/01/blog-post_7600.html

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σχόλια που δεν συνάδουν με το περιεχόμενο της ανάρτησης, όπως και σχόλια υβριστικά προς τους αρθρογράφους, προσβλητικά σχόλια προς άλλους αναγνώστες σχολιαστές και λεκτικές επιθέσεις προς το ιστολόγιο θα διαγράφονται.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...