Παρασκευή 21 Ιουνίου 2013

ΤΟΥ ΡΙΖΙΚΑΡΗ (Τραγούδι του Κλήδονα)


Στίχοι: Νίκος Γκάτσος
Μουσική: Χριστόδουλος Χάλαρης
Ερμηνεία: Χρύσανθος Θεοδωρίδης



Κόσμε κόσμε, του μπαξέ μου δυόσμε,
κόσμε κόσμε, του Θεού φουμιά.
Κάμε κάμε, λουλουδάκι νά 'μαι,
νά 'μαι νά 'μαι σ' ακροποταμιά.

Βαφτιστή μου κι άγιε Κλήδονα,
βάλε μέλι στ’ αγριοκύδωνα!

Φίλε φίλε, τον αητό σου στείλε,
φίλε φίλε, πάνω στα βουνά.
Τρέξε τρέξε, με τον Ήλιο παίξε
τρέξε τρέξε κι ο καιρός περνά.

Βαφτιστή μου, καμηλιέρη μου,
πες μου τώρα για το ταίρι μου!

Χάρε χάρε, τους γερόντους πάρε,
πάρε πάρε κι άσε τα παιδιά.
Κοίτα κοίτα τη χρυσή σαΐτα,
κοίτα κοίτα πό 'χουν στην καρδιά.

Βαφτιστή μου, Ριζικάρη μου,
ποιός θα πάρει το λογάρι μου;

Βράδυ βράδυ, γύρω στο πηγάδι,
βράδυ βράδυ, έμπα στο χορό.
Μίλα μίλα, στης καρδιάς τα φύλλα,
μίλα μίλα, δροσερό νερό.


Βαφτιστή μου και Σωτήρα μου,
πες μου πάλι για τη μοίρα μου!

Κόσμε κόσμε, του μπαξέ μου δυόσμε,
κόσμε κόσμε, του Θεού ματιά.
Κάμε κάμε, αγεράκι νά 'μαι,
νά 'μαι νά 'μαι πάνω απ' τη φωτιά.

Βαφτιστή μου κι άγιε Κλήδονα,
βάλε μέλι στ' αγριοκύδωνα!


Χάρε χάρε, τους γερόντους πάρε,
πάρε πάρε κι άσε τα παιδιά.
Κοίτα κοίτα τη χρυσή σαΐτα,
κοίτα κοίτα πό 'χουν στην καρδιά.

Βαφτιστή μου, Ριζικάρη μου,
ποιός θα πάρει το λογάρι μου;

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σχόλια που δεν συνάδουν με το περιεχόμενο της ανάρτησης, όπως και σχόλια υβριστικά προς τους αρθρογράφους, προσβλητικά σχόλια προς άλλους αναγνώστες σχολιαστές και λεκτικές επιθέσεις προς το ιστολόγιο θα διαγράφονται.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...