Πέμπτη 23 Μαΐου 2013

Καλησπέρα Ελλάδα μου! με ένα Ανοιξιάτικο τραγούδι!

Άνοιξη είσαι του κόσμου γιορτή Ελλάδα μου
δροσιά μου κι αυγή...


Άνοιξη 


Μουσική: Yann Tiersen
Τραγούδι: Σταύρος Σιόλας

Άνοιξη, είσαι του κόσμου γιορτή
Μες τη ζωή μου μια μέρα λαμπρή
Είναι η αγάπη σου κήπος που αφήνομαι
Παίζω, κυλιέμαι σα να μια παιδί!

Πιάσε με, σφίξε με
Στην ποδιά σου μέσα κρύψε με!
Πιάσε με
Στο κορμί σου μέσα χάνομαι, ζαλίζομαι
Σε χορό βυθίζομαι

Πιάσε με, κυνήγησέ με
χάνομαι, ζαλίζομαι
στο φιλί σου εθίζομαι!
Σα σταφύλι τρύγησέ με

Άνοιξη, είσαι του κόσμου γιορτή
Μες τη ζωή μου μια μέρα λαμπρή
Είναι η αγάπη σου κήπος που αφήνομαι
Παίζω, κυλιέμαι σα να μια παιδί!

Άνοιξη, είσαι δροσιά μου κι αυγή
Μες τη ζωή μου χαρά μυστική
Είναι η αγάπη σου δέντρο που κρύβομαι
Ανθίζω, γεννιέμαι ξανά από την αρχή.

Πιάσε με, σφίξε με
Στην ποδιά σου μέσα κρύψε με!
Πιάσε με
Στο κορμί σου μέσα χάνομαι, ζαλίζομαι
Σε χορό βυθίζομαι

Πιάσε με, κυνήγησέ με
χάνομαι, ζαλίζομαι
στο φιλί σου εθίζομαι!
Σα σταφύλι τρύγησέ με

Άνοιξη, είσαι δροσιά μου κι αυγή
Μες τη ζωή μου χαρά μυστική
Είναι η αγάπη σου δέντρο που κρύβομαι
Ανθίζω, γεννιέμαι ξανά από την αρχή.

8 σχόλια :

  1. Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα αγαπητέ μου Σείριε και στο Φως που φέρνει το άστρο σου!!!

      Διαγραφή
  2. Γεια σου Ιφιγένεια,πολύ όμορφο τραγούδι. Ευχαριστούμε πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου κι εσένα Βασίλη μου!
      Πόσος καιρός πέρασε από τότε που συνομιλήσαμε...
      Εγώ σε ευχαριστώ αγαπητέ μου για την χαρά της επίσκεψης σου!

      Διαγραφή
  3. Καλησπέρα αγαπητή Ιφιγένεια!
    Μόνο με ένα τόσο όμορφο τραγούδι, μπορεί κανείς να χαιρετήσει την Μητέρα Ελλάδα και να την αισθανθεί σαν το κόσμημα της γης, όπως η άνοιξη είναι το κόσμημα των εποχών!
    Να είσαι καλά και να ευδαιμονείς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα αγαπητέ μου Μεγιστία!
      Με ανοιξιάτικα τραγούδια και λόγια αγάπης χαιρετίζουμε την Μητέρα Ελλάδα και τα ολόλαμπρα στολίδια της, τις ψυχές των Ελλήνων!
      σαν να μπορούσαμε με αυτά τα λόγια και τις μουσικές, σαν σε μία αόρατη αλυσίδα να ενωθούμε διαλύοντας το φράγμα των αποστάσεων...!

      Διαγραφή
  4. Την καλησπέρα μου ,σε όλους τους φίλους μου!
    Mε τον ερχομό της όλα ξυπνούν και αναγεννώνται ας γινει το ίδιο και στις ψυχές της Ελλάδας,τις δικές μας ψυχές...

    Η ψυχή μου σαλεύει στο πρώτο κάλεσμά σου
    ό,τι κοιμίζει ο χειμώνας ζωντανεύει ξανά
    Όλα χαμογελάνε στο γλυκό πέρασμά σου
    Όλα μοιάζουν καινούργια και όμως τόσο γνωστά...

    https://www.youtube.com/watch?v=DnBxWAVVxB4 ....με μια άλλη νότα.. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Και την δική μας καλησπέρα γλυκιά μου Νύμφη!
    Αυτή η ανοιξιάτικη διάθεση της αναγέννησης μας ανανεώνει όπως και η αύρα των αγαπημένων φίλων και των Ελληνικών ψυχών που μας περιβάλλουν!
    Ας προσθέσουμε και άλλη νότα!
    http://www.youtube.com/watch?v=6K-kD0UJa9s

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σχόλια που δεν συνάδουν με το περιεχόμενο της ανάρτησης, όπως και σχόλια υβριστικά προς τους αρθρογράφους, προσβλητικά σχόλια προς άλλους αναγνώστες σχολιαστές και λεκτικές επιθέσεις προς το ιστολόγιο θα διαγράφονται.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...