Παρασκευή 19 Νοεμβρίου 2010

Notis Sfakianakis - Den Ypoxwrw / Δεν υποχωρώ (video)


Στίχοι: Κώστας Στάθης
Μουσική: Κώστας Λογοθετίδης
Πρώτη εκτέλεση: Νότης Σφακιανάκης


Λέγανε καλό παιδί να γίνω
δικαίωμα κανένα να μην δίνω
κι αν μ'ενοχλούνε διάφορα
να τα περνώ αδιάφορα
σε όλα τα παράλογα
τα μάτια μου να κλείνω

Κι αν μ'ενοχλούνε διάφορα
να τα περνώ αδιάφορα
σε όλα τα παράλογα
τα μάτια μου να κλείνω

Μα εγώ ζητάω απ'την ζωή
το κάτι παραπάνω
και δεν υποχωρώ
ας με περνάνε για τρελό
συμβιβασμούς δε κάνω

Μα εγώ ζητάω απ'την ζωή
το κάτι παραπάνω
και δεν υποχωρώ
σ'ότι πιστεύω κι αγαπώ
στοιχηματίζω πάνω

Μου λέγανε ν'αλλάξω το κομμάτι
αν θέλω στη ζωή να κάνω κάτι
κι αν βλέπω γύρω κρίμματα
να κάνω πίσω βήματα
τους θύτες και τα θύματα
να δω με ίδιο μάτι

Κι αν βλέπω γύρω κρίμματα
να κάνω πίσω βήματα
τους θύτες και τα θύματα
να δω με ίδιο μάτι

Μα εγώ ζητάω απ'την ζωή
το κάτι παραπάνω
και δεν υποχωρώ
ας με περνάνε για τρελό
συμβιβασμούς δε κάνω

Μα εγώ ζητάω απ'την ζωή
το κάτι παραπάνω
και δεν υποχωρώ
σ'ότι πιστεύω κι αγαπώ
στοιχηματίζω πάνω
Αφιερωμένo σε όλους τους ανυποχώρητους Έλληνες και ειδικά στον φίλο τον Διόνυσος, δώρο για τα γενέθλια του….

2 σχόλια :

  1. TI NA ΠΩ;ΤΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΔΕΝ ΦΤΑΝΟΥΝ.ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΔΩΡΟ ΠΟΥ ΠΗΡΑ ΓΙΑ ΤΑ ΓΕΝΕΘΛΙΑ ΜΟΥ. ΟΡΙΣΜΕΝΕΣ ΙΔΕΕΣ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΑΝΩΤΕΡΕΣ ΑΠΟ ΤΑ ΥΛΙΚΑ ΑΓΑΘΑ .
    ΑΥΤΟ ΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΠΕΡΙΓΡΑΦΕΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΠΩΣ ΝΟΙΩΘΕΙ Ο ΕΛΛΗΝΑΣ ΣΗΜΕΡΑ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΓΥΡΩ ΤΟΥ ,ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΣΤΗΝ ΧΩΡΑ ΤΟΥ,ΓΙΑ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΠΟΥ ΤΟΥ ΕΠΙΦΥΛΑΣΟΥΝ.
    ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΒΓΕΙ ΝΑ ΤΟ ΦΩΝΑΞΕΙ ,ΝΑ ΠΑΛΕΨΕΙ ΓΙΑ ΤΟ ΔΙΚΙΟ ΤΟΥ ,ΝΑ ΠΑΛΕΨΕΙ ΓΙΑ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΤΟΥ ,ΝΑ ΠΑΛΕΨΕΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΔΟΞΗ ΠΑΤΡΙΔΑ ΤΟΥ ΠΟΥ ΤΗΝ ΒΛΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΤΑΡΑΚΩΝΕΤΑΙ ΜΕΡΑ ΜΕ ΤΗΝ ΜΕΡΑ.
    ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΥΠΟΧΩΡΟΥΜΕ ΣΕ ΤΙΠΟΤΑ ΚΑΙ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑΝ. ΝΑ ΜΗΝ ΚΑΝΟΥΜΕ ΣΥΜΒΙΒΑΣΜΟΥΣ, ΚΑΙ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΨΗΛΑ ΤΗΝ ΗΘΙΚΗ ΚΑΙ ΤΑ ΔΙΚΑΙΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΜΑΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ξέρω πόσο σου αρέσει ο Σφακιανάκης και υπέθεσα και το τραγούδι ανυποχώρητε Διόνυσε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σχόλια που δεν συνάδουν με το περιεχόμενο της ανάρτησης, όπως και σχόλια υβριστικά προς τους αρθρογράφους, προσβλητικά σχόλια προς άλλους αναγνώστες σχολιαστές και λεκτικές επιθέσεις προς το ιστολόγιο θα διαγράφονται.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...